بهترین خودرو ها حدود 1 میلیارد

متاسفانه خودروهایی که تا چند سال پیش با قیمت های کمتر از 200 میلیون خرید و فروش می شد در حال حاضر همگی حداقل 3 برابر افزایش قیمت داشته اند!
با این تفاسیر نمی توان در بازه قیمتی 700 میلیون تا یک میلیارد به دنبال ماشین لوکس و با کیفیت بالا بود. سوالی که به کرات پرسیده می شود این است که بهترین خودروهای بین 700 میلیون تا 1 میلیارد چه خودروهایی هستند؟ ما در اینجا قصد داریم به پاسخ این سوال بپردازیم؛ با ما همراه باشید.
اما قبل از آن باید بدانید ما در امداد خودرو هیوندای عاملیت مجاز 1190، به عنوان بهترین عاملیت مجاز شمال شهر تهران در هر ساعت از شبانه روز که نیاز به تعمیر خودرو یا امداد خودروی خود داشته باشید، در کنار شما همراهان گرامی هستیم.
  • خودرو پژو 2008

پژو 2008 تنها شاسی بلند کمپانی پژو در کشور ما است. پژو 2008 موجود در ایران نسخه فیس لیفت مدل 2013 است که در سال 2016 مجدد باز طراحی شد. این کراس اور شهری، از خودرو های ارزنده مونتاژ داخلی محسوب می شود که کمتر مورد توجه قرار گرفته است.

طراحی ظاهری این خودرو بسیار جذاب است و امکانات نسبتا خوبی دارد. یکی از معایب این خودرو شاسی بلند نداشتن و سانروف است. موتور 1.6 لیتری 4 سیلندر توربو شارژ EP6 قادر به تولید 163 اسب بخار قدرت و 240 نیوتن متر گشتاور است.

از جمله مزایای این خودرو عبارتند از:

  • بازده و عملکرد فنی
  • مصرف کم
  • سواری نرم

 

قیمت حدودی این خودرو در بازار از 1 میلیارد و 200 ملیون تا 1 میلیارد و 600 ملیون تخمین زده می شود. با وجود مونتاژ این خودرو در داخل کشور، خدمات پس از فروش خوبی ندارد و ممکن است تامین قطعات یدکی پژو 2008 کمی سخت باشد.

همچنین مدنظر داشته باشید که در بهترین امداد خودرو هیوندای و تویوتا، تعمیر خودرو پژو 2008 به صورت تخصصی صورت میگیرد. اگر خودروی شما هم از همین کمپانی باشد یا قصد خرید آن را داشته باشید، ما در هر ساعت از شبانه روز برای تعمیر و امداد خودرو پژو 2008 در کنار شماییم.

خودرو پژو 2008 امداد خودرو هیوندا و تویوتا

  • خودرو کیا اپتیما ۲۰۱۵

یکی از پرطرفدارترین خودرو های خارجی در ایران ماشین های کمپانی کیا است. کیا اپتیما 2015 جزء بهترین خودرو های بین 700 میلیون تا 1 میلیارد است.

البته طبیعتا مدل 2017 این خودرو از جذابیت بیشتری برخوردار است اما در بازه قیمتی مد نظر ما قرار نمی گیرد. کیا اپتیما 2015 مربوط به نسخه فیس لیفت مدل 2014 می باشد که به آن اپتیما TF نیوفیس هم گفته می شود.

این محصول از کمپانی کیا مانند سایر تولیدات این کمپانی دارای امکانات بسیار زیادی است. این خودرو دارای یک موتور 2.4 لیتری 4 سیلندر MPI است با حداکثر قدرت 178 اسب بخار و گشتاور 229 نیوتن متر.

این ماشین مجهز به یک گیربکس 6 سرعته اتوماتیک است و شتاب 0 تا 100 آن کمتر از 10 ثانیه نمی رسد. سقف سرعت این محصول کیا 208 کیلومتر بر ساعت و مصرف سوخت آن در سیکل ترکیبی 8.1 لیتر در هر 100 کیلومتر است. از جمله مزایای کیا اپتیما 2015 عبارتند از:

  • امکانات رفاهی متعدد
  • پایداری مناسب
  • کیفیت ساخت
  • بازار دست دوم خوب

قیمت حدودی این خودرو در بازار از 1 میلیارد و 600 ملیون برآورد می شود.

همچنین مدنظر داشته باشید که در عاملیت مجاز 1190، تعمیر تمام خودرو های شرکت کیا به صورت تخصصی صورت میگیرد. اگر خودروی شما هم از همین کمپانی باشد یا قصد خرید آن را داشته باشید، ما در هر ساعت از شبانه روز برای تعمیر و امداد خودرو کیا در کنار شماییم.

خودرو کیا امداد خودرو هیوندا و تویوتا

خودرو هیوندای i۲۰

هیوندا i20 یک هاچبک بسیار جمع و جور خانوادگی از تولیدات سری «i» کمپانی هیوندای است که در سال ۲۰۰۸ وارد لیست محصولات کمپانی کره‌ای مذکور شد تا فضای خالی میان دو مدل i10 و i30 را به طرز مطلوبی پر کند؛ چرا که از لحاظ سایز و اندازه محدودیت‌های هیوندا i10 را به سرنشینان و کاربران تحمیل نمی‌کرد و در سوی دیگر از قیمت بالای هیوندا i30 نیز رنج نمی‌برد.

هیوندای i20

هیوندای  i20 مونتاژ کرمان موتور از لحاظ تجهیزات رفاهی و ایمنی به موارد زیر مجهز شده است:

کنترل ایستایی در سربالایی، کنترل پایداری، سنسورهای پارک در جلو و عقب، حسگر فشار باد تایر، رادار تغییر لاین، توزیع نیروی ترمز EBD، ترمز ضد قفل ABS، ترمز کمکی، دیلایت، چراغ‌های مه شکن جلو و عقب، فرمان برقی چهار حالته حساس به سرعت با روکش چرمی و دکمه‌های کنترل، سیستم صوتی با شش اسپیکر، هندزفری، نمایشگر هفت اینچی، نویگیشن، دوربین عقب، بلوتوث، درگاهUSB ، نمایشگر آینه وسط، دو عدد کیسه هوای راننده و سرنشین جلو، ورود بدون کلید و استارت دکمه‌ای در مدل‌های ۹۷، سیستم تهویه اتوماتیک، کول باکس، صندلی راننده و سرنشین جلو با تنظیمات دستی، روکش صندلی پارچه‌ای، خروجی برق ۱۲ ولت، تریم دو رنگ داخلی، آینه وسط الکتروکرومیک، آینه جانبی با تنظیم برقی و گرمکن.

هیوندای I20 کرمان موتور به دلیل برخورداری از محسناتی همچون طراحی ظاهری بهتر از گذشته و کیفیت ساخت مناسب توانست نظر شمار بیشتری از مشتریان را نسبت به خود جلب سازد.

بنابراین باید اظهار داشت که وضعیت فروش این خودرو نسبت به گذشته بسیار بهتر بوده و به طور کل در بازار ایران نیز مشتریان مخصوص به خود را داشته و دارد. بنابراین می‌توان عنوان داشت که تقاضای خرید و فروش هیوندای I20 در بازار ایران در سطح متوسط رو به بالا ارزیابی می‌شود. قیمت حدودی این خودرو از 800 ملیون تا 1 میلیارد برآورد شده است.

همچنین مدنظر داشته باشید که در تعمیرگاه هیوندای مجاز 1190، تعمیر تمام خودرو های شرکت هیوندای به صورت تخصصی صورت میگیرد. اگر خودروی شما هم از همین کمپانی باشد یا قصد خرید آن را داشته باشید، ما در هر ساعت از شبانه روز برای تعمیر و امداد خودرو هیوندا در کنار شماییم.

 

  • هیوندای اکسنت

یکی از بهترین خودرو های بین 900 میلیون تا 1 میلیارد، هیوندای اکسنت است که جزء ارزان ترین خودرو های خارجی در دنیا است.

لازم به ذکر است که هیوندای جزء بهترین برندهای خودروی جهانی است و تولیدات این کمپانی از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است.

طبیعی نیست که هیوندا اکسنت در کشور ما در این بازه قیمتی باشد اما متاسفانه به دلیل قیمت بالای دلار در این رنج قیمتی به فروش می رسد.

 

خودرو هیوندا امداد خودرو هیوندا و تویوتا

مدنظر داشته باشید که در تعمیرگاه هیوندای عاملیت مجاز 1190، تعمیر تمام خودرو های شرکت هیوندای به صورت تخصصی صورت میگیرد. اگر خودروی شما هم از همین کمپانی باشد یا قصد خرید آن را داشته باشید، ما در هر ساعت از شبانه روز برای تعمیر و امداد خودرو هیوندای در کنار شماییم.

 

  • خودرو میتسوبیشی لنسر ۲۰۱۷

این ماشین ژاپنی یکی از باکیفیت ترین خودرو های خارجی در ایران است. از جمله مزایای میتسوبیشی لنسر 2017 عبارتند از:

  • کیفیت ساخت بالا
  • مصرف سوخت پایین
  • بازار خوب
  • استهلاک پایین
  • فرمان‌پذیری و هندلینگ مناسبش

شایان ذکر است که طراحی لنسر بسیار جذاب و گیرا است اما به نسبت سایر محصولات ژاپنی امکانات رفاهی کمی دارد و طراحی اتاق آن کمی کسل کننده است. حدود قیمتی این خودرو در بازار از 1 میلیارد تا 1 میلیارد و 300 ملیون است.

 

خودرو تا 1 میلیارد امداد خودرو هیوندا و تویوتا

در تعمیرگاه لکسوس عاملیت مجاز 1190، تعمیر خودرو های شرکت میتسوبیشی به صورت تخصصی صورت میگیرد. اگر خودروی شما هم از همین کمپانی باشد یا قصد خرید آن را داشته باشید، ما در هر ساعت از شبانه روز برای تعمیر و امداد خودرو لنسر در کنار شماییم.

 

  • خودرو رنو کپچر ۲۰۱۷

رنو کپچر 2017 یکی از کراس اورهای کوچک است که محبوبیت بسیاری در بین افراد جامعه دارد. کپچر نوعی هاچ بک کراس است که محصول جذاب کمپانی رنو است که در مدل های 2016 و 2017 وارد کشور ما شده است.

خودرو تا 1 میلیارد امداد خودرو هیوندا

مزایا و معایب:

  • کم‌مصرف
  • مناسب رفت و آمد شهری
  • طراحی ظاهری زیبا
  • ۵ ستاره ایمنی اروپا
  • فرمان‌پذیری خوب
  • عایق ضعیف کابین
  • بدون سانروف

رنو کپچر یکی از معروف‌ترین کراس‌اوورهای جمع جور هم در بازارهای جهانی و هم در بازار ایران محسوب می‌شود و آخرین مدلی که ایران خودرو وارد کشور کرده، مدل ۲۰۱۷ است.

طراحی ظاهری زیبا، مصرف کم و امکان رانندگی راحت در شهر، مزیت‌های این کراس‌اوور جمع و جور است، اما ورود رقیبانی مثل پژو ۲۰۰۸ و سانگ یانگ تیوولی کمی کار را برای این خودرو سخت کرده است.

حدود قیمتی این خودرو در بازار 1 میلیارد و 200 ملیون تا 1 میلیارد و 300 ملیون است.

در امداد خودرو کیا عاملیت مجاز 1190، تعمیر خودرو های شرکت رنو به صورت تخصصی صورت میگیرد. اگر خودروی شما هم از همین کمپانی باشد یا قصد خرید آن را داشته باشید، ما در هر ساعت از شبانه روز برای تعمیر و امداد خودرو رنو در کنار شماییم.

 

  • خودرو جک S5 اتوماتیک

یکی دیگر از بهترین خودرو های کمتر از 2 میلیارد، جک S5 اتوماتیک است که در کشور ما هم طرفداران زیادی دارد. از جمله مزایای این خودرو عبارتند از:

  • خدمات پس از فروش مناسب
  • کیفیت ساخت
  • بازار کارکرده‌ های مناسب
  • امکانات رفاهی خوب

در بحث امکانات رفاهی جک اس ۵ اتوماتیک به عنوان نسخه فول آپشن دارای تجهیزات بیشتری از اس۵ دنده‌ای بوده و سطح متعادلی از آپشن‌ها را در اختیار کاربران خود می‌گذارد. از جمله مهمترین تجهیزات جک اس ۵ می‌توان از موارد زیر نام برد:

سیستم کنترل ایستایی در سربالایی، سامانه کنترل سرعت در سرازیری، اتولایت، چراغ مه شکن جلو و عقب، فرمان برقی دو حالته، سیستم صوتی با شش اسپیکر، نمایشگر، رهیاب، دوربین عقب، بلوتوث، استارت و ورود بدون کلید، تهویه اتومات دوگانه، صندلی برقی راننده ۶ حالته + مموری، گرمکن صندلی جلو، روکش چرمی صندلی‌ها، آینه‌های جانبی با تنظیم برقی، سانروف.

ناگفته نماند جک اس ۵ موفق به دریافت پنج ستاره ایمنی از موسسه c-ncap چین شده و امنیت تقریبا قابل قبولی را به کاربران خود ارائه دهد.

بخشی از این میزان امنیت خودرو جک اس ۵ مدیون وجود امکانات ایمنی است که در ادامه به آنها اشاره کرده‌ایم:

سامانه کنترل پایداری، حسگر پارک جلو و عقب، حسگر فشار باد تایر، ترمز ضد قفل ABS، توزیع نیروی ترمز EBD، ترمز کمکی، ۴ عدد کیسه هوا، کمربند ایمنی پیش‌کشنده، پشت سری فعال.

همان طور که اشاره شد جک S5 یکی از محبوب‌ترین کراس اوورهای شهری بازار ایران است که با توجه به بهره بردن از نکات مثبتی مانند طراحی ظاهری و داخلی خوشایند و خدمات پس از فروش گسترده شرکت کرمان موتور توانسته بازار خریدوفروش بسیار پررونقی در ایران برای خود دست‌وپا کند، بنابراین وضعیت فروش پرحرارتی برای جک اس ۵ در بازار ایران است.

حدود قیمتی این خودرو در بازار 700 ملیون تا 1 میلیارد و 300 ملیون برآورد میشود.

در امداد خودرو تویوتا عاملیت مجاز 1190، تعمیر خودرو های جک به صورت تخصصی صورت میگیرد. اگر خودروی شما هم از همین کمپانی باشد یا قصد خرید آن را داشته باشید، ما در هر ساعت از شبانه روز برای تعمیر و امداد خودرو جک در کنار شماییم.

 

امیدواریم که این مطلب به شما کمک کرده باشد تا انتخاب بهتری نسبت به بودجه خود برای خرید خودرو را به دست آوره باشید.

امداد خودرو هیوندا تویوتا عاملیت مجاز 1190 امداد خودرو های وارداتی با داشتن مجوز از شرکت های خودرو سازی در 24 ساعت شبانه روز آماده امداد رسانی به شما همشهریان عزیز می باشد.

 

از تعمیرگاه خودرو عاملیت مجاز 1190 بیشتر بدانید:

امداد خودرو هیوندای

امداد خودرو تویوتا

امداد خودرو لکسوس

امداد خودرو کیا

امداد خودرو جک

امداد خودرو بنز

امداد خودرو هایما

امداد خودرو سانگ یانگ

امداد خودرو چانگان

امداد خودرو پورشه

امداد خودرو بی ام و

امداد خودرو بی وای دی

امداد خودرو لاماری

تعمیرگاه هیوندای

تعمیرگاه لکسوس

آدرس: تهران، بزرگراه چمران، ورودی هتل استقلال، مجتمع خودرویی بلک استار، اتوکلینیک مجید عاملیت مجاز 1190

شماره تماس: 09124755755 – 02188107147

 

منبع:star.parts

4 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

دیگر خدمات ما

به دنبال خدمات صادقانه و قابل اعتماد هستید؟

بهترین عاملیت مجاز

شمال شهر تهران

امروز با کارشناسان ما تماس بگیرید و همین امروز خودرو خود را پذیرش کنید.

همین حالا با ما تماس بگیرید

02122819947

آدرس:تهران-هتل استقلال

تعمیرگاه مجاز هیوندا تویوتا 1190

اکنون با ما تماس بگیرید

02122819947 / 09124755755

پشتیبانی 24 ساعته

تماس با امداد خودرو