نسل جدید هیوندای،سانتافه 2024

در امداد خودرو هیوندا عاملیت مجاز 1190، تعمیر تمام خودرو های شرکت هیوندای به صورت تخصصی صورت میگیرد. اگر خودروی شما هم از همین کمپانی باشد یا قصد خرید آن را داشته باشید، ما در هر ساعت از شبانه روز برای تعمیر و امداد خودرو هیوندای در کنار شماییم.

هیوندای سانتافه ۲۰۲۴ یا اولین مدل از پنجمین نسل این خودرو به طور رسمی رونمایی شد تا همه از طراحی جعبه ای آن مطمئن شوند و با زبان طراحی جدید هیوندای آشنایی بیش تری پیدا کنند.

دو نسل از هیوندای سانتافه در ایران فروخته شد و هر دو نسل هم با استقبال بسیار زیادی روبه‌رو شدند. استقبال ایرانی ها از سانتافه به حدی بود که در سال ۲۰۱۴ حدود ۲۵ هزار دستگاه از این خودرو فروخته شد، که نسبت به دیگر وارداتی ها بسیار بیش تر بود و پس از آن، تمام خیابان های ایران پر شد از سانتافه ای که آن روزها یکی از به‌روزترین محصولات کره ای بود.

حال اما نسل پنجم این خودرو با طراحی متفاوت تری معرفی شده است، که تمام ذهنیت ما از آن نسخه ها و نسل های قبلی را تغییر می دهد و طراحی جعبه یا Boxy را جایگزین آن انحناها و خطوط نرم بدنه می کند.

هیوندای سانتافه امداد خودرو هیوندا و تویوتا

طراحی ظاهری هیوندای سانتافه ۲۰۲۴

طراحی جعبه ای هیوندای سانتافه ۲۰۲۴ موجب شده است چراغ های جلو نیز چنین فرمی به خود بگیرند و با کل خودرو هماهنگ شوند. نکته مهمی که در چراغ های جلو نظرها را به خود جلب می کند این است که یک حرف H روشن می شود و نماد اولین حرف هیوندای را نمایان می کند.

راغ های عقب این خودرو نسبت دیگر خودروها پایین تر تعبیه شده اند تا جلوه خاصی به خودرو بدهند، اما احتمالاً این کاهش ارتفاع به دید خیلی ها جذاب نباشد و مورد پسندشان واقع نشود. نکته دیگر در مورد چراغ های عقب این است که کشیده تر شده اند و تا طوقه گلگیر ادامه دارند.


بیشتر بخوانید: 3 مدل پر طرفدار لکسوس


با نگاهی به نمای کناری هیوندای سانتافه ۲۰۲۴ ویژگی خاصی دیده نمی شود و مانند دیگر خودروهای جعبه ای با یک طراحی نسبتاً ساده روبه‌رو هستیم که حتا دستگیره های مخفی شونده هم برایش در نظر گرفته نشده است.

طراحی داخل کابین هیوندای سانتافه ۲۰۲۴

با ورود به درون کابین هم متوجه می شویم که اکثر بخش ها مانند بیرون خودرو گوشه دار طراحی شده اند و به صورت مستطیل هستند تا الگوی طراحی بیرونی، در درون کابین هم حفظ شود و حس و حال یکسانی به راننده القا کند.

از امکانات رفاهی در نظر گرفته شده برای هیوندای سانتافه ۲۰۲۴ می توان به مولتی مدیا و کلاستر یکپارچه منحنی، دو عدد شارژر وایرلس، دریچه سرتاسری تهویه و… اشاره کرد.

یکی از نکات مهم در طراحی کابین سانتافه ۲۰۲۴ این است که مانند اکثر خودروهای روز دنیا فقط از بخش های لمسی برای تنظیم سیستم تهویه استفاده نکرده است و شاهد به کارگیری دکمه ها و درجه های چرخان نیز هستیم. این ویژگی موجب می شود حس نوستالژی برای راننده و سرنشینان حفظ شود و ایجاد تغییر در سیستم تهویه و دیگر تنظیمات خودرو نیز برای‌شان راحت تر باشد.

آیا فضای داخلی پنجمین نسل از سانتافه بزرگ تر شده است؟

با نگاهی به عکس های داخلی این خودرو متوجه می شویم که کنسول میانی پهن تر شده و این افزایش پهنا به حدی است که دو عدد شارژر وایرلس کنار هم قرار گرفتند. از طرفی دیگر، طبق گفته مدیران هیوندای، فاصله محوری سانتافه نسل پنجم بیش تر شده است، که این قضیه نیز حاکی از بزرگ تر شدن فضای داخلی خودرو و راحتی بیش تر سرنشینان طی سفرهاست.

مشخصات فنی هیوندای سانتافه ۲۰۲۴

در مورد مشخصات فنی این خودرو اطلاعاتی به طور رسمی منتشر نشده، اما از آن جایی که در عکس سانتافه مسی رنگ عدد ۲.۵T درج شده است، احتمال می رود برای سانتافه ۲۰۲۴ نیز از همان موتور ۲.۵ لیتری توربویی که برای سانتافه های قبلی و سانتاکروز در نظر گرفته می شده است، استفاده شود. این موتور ۲.۵ لیتری توربوشارژ می تواند از ۲۷۷ تا ۲۸۱ اسب بخار خروجی داشته باشد و گشتاور ۴۲۲ نیوتن متری را به یک گیربکس ۸ سرعته دو کلاچه تحویل دهد.

از آن جایی که، نسل پنجم این خودرو از نظر ابعاد و اندازه بزرگ تر شده و طراحی جعبه ای به خود گرفته است، نیاز به قدرت بیش تری هم دارد تا خریدار از همه جنبه های این خودرو راضی باشد.

سپاس که تا انتهای این مطلب با ما همراه بودید. امداد خودرو هیوندای عاملیت مجاز 1190 آماده امداد رسانی در هر ساعاتی از شبانه روز به شما همشهریان گرامی است.

 

از تعمیرگاه خودرو عاملیت مجاز 1190 بیشتر بدانید:

امداد خودرو هیوندای

امداد خودرو تویوتا

امداد خودرو لکسوس

امداد خودرو کیا

امداد خودرو جک

امداد خودرو بنز

امداد خودرو هایما

امداد خودرو سانگ یانگ

امداد خودرو چانگان

امداد خودرو پورشه

امداد خودرو بی ام و

امداد خودرو بی وای دی

امداد خودرو لاماری

تعمیرگاه هیوندای

تعمیرگاه لکسوس

آدرس: تهران، بزرگراه چمران، ورودی هتل استقلال، مجتمع خودرویی بلک استار، اتوکلینیک مجید عاملیت مجاز 1190

شماره تماس: 09124755755 – 02188107147

منبع:asbe-bokhar.com

2 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

دیگر خدمات ما

به دنبال خدمات صادقانه و قابل اعتماد هستید؟

بهترین عاملیت مجاز

شمال شهر تهران

امروز با کارشناسان ما تماس بگیرید و همین امروز خودرو خود را پذیرش کنید.

همین حالا با ما تماس بگیرید

02122819947

آدرس:تهران-هتل استقلال

تعمیرگاه مجاز هیوندا تویوتا 1190

اکنون با ما تماس بگیرید

02122819947 / 09124755755

پشتیبانی 24 ساعته

تماس با امداد خودرو