امداد خودرو هیوندای اکسنت

امداد خودرو هیوندای اکسنت با ارائه خدمات امداد رسانی خودرویی به صورت شبانه روزی و اورژانسی در خدمت مشتریان گرامی می باشد.

امداد خودرو شبانه روزی هیوندای اکسنت یکی از خدماتی است که عاملیت مجاز 1190 به رانندگانی که با مشکلات مکانیکی یا نقص فنی خودرو مواجه شده‌اند، ارائه می دهد.

خدمات دیگر امداد خودرو هیوندای اکسنت شامل یدک کش، تعمیرات سیار، سوخت‌رسانی، پنچرگیری، تعویض باتری، رفع مشکلات جلوبندی، تنظیم موتور و امداد باتری می باشد.

امداد خودرو هیوندای اکسنت

این خدمات به صورت شبانه‌روزی و در سراسر پایتخت ارائه می‌شوند. برای استفاده از این خدمات، کافی است با شماره تماس امداد خودرو هیوندای عاملیت مجاز 1190 تماس بگیرید و مشخصات خودرو و محل قرارگیری خود را بگویید.

سپس یک تیم از متخصصان مجموعه، به همراه خودروبر یا جرثقیل به سمت شما حرکت می‌کنند و در کوتاه‌ترین زمان ممکن به شما کمک می‌رسانند.

وقتی صحبت از یک تیم امدادگر باتجربه و متخصص در تهران به میان می‌آید، باید فاکتور های بسیار زیادی مورد بررسی قرار می گیرد.

از جمله مهمترین این فاکتور ها میتوان به تعداد نیرو ها، تعداد یدک کش ها، کیفیت ابزارها و تجهیزات، مجوز های رسمی از اتحادیه، نرخ مناسب، وجدان کاری، سرعت کار بالا و غیره اشاره نمود.

باعث افتخار ما است تا با ارائه خدمت رسانی کاملا حرفه ای و داشتن تیمی مجرب و متخصص در کلیه امور حمل خودرو و امداد خودرویی به مشتریان گرامی همراه هم شهریان عزیز بوده ایم.

وظیفه اصلی امداد خودرو هیوندای اکسنت ارائه خدمات به رانندگانی است که با مشکلات فنی یا حوادث خودرو مواجه شده‌اند. با تماس با امداد خودرو هیوندای اکسنت می توانید از خدمات زیر در تمام ایام هفته و در تمام ساعات شبانه روز بهره مند شوید.

خدمات امداد خودرو هیوندای اکسنت

امداد خودرو هیوندای

  • تعمیر در محل

این خدمت امداد خودرو هیوندای اکسنت به معنای ارسال یک تیم از کارشناسان و تجهیزات لازم به محل توقف خودرو است تا در صورت امکان، مشکل را در جای خود برطرف کنند. به این شخص مکانیک سیار گفته می شود و مکانیک سیار های امداد خودرو هیوندای در عاملیت مجاز 1190 همگی دوره دیده و تعلیم دیده برای تعمیرات سریع و اصولی خودرو هیوندای هستند.

  • اعزام یدک کش یا جرثقیل

این خدمت امداد خودرو هیوندای اکسنت به معنای حمل خودرو به یک تعمیرگاه، نمایندگی، پارکینگ یا هر مکان دیگری است که راننده درخواست کرده باشد. یدک کش و جرثقیل های مجموعه ما همگی مجهز و ایمن هستند. ما تلاش میکنیم تا بتوانیم اتومبیل مشتریان را با حفظ امنیت و در سریع ترین زمان ممکن به محل مورد نظر منتقل کنیم.

امداد خودرو کیا

  • سوخت‌رسانی

این خدمت امداد خودرو هیوندای اکسنت به معنای تامین سوخت برای خودروهایی است که در سطح شهر، سوخت آن‌ها تمام شده باشد. در این مواقع، ماشین سوخت رسان سیار بنزین را به محل اتومبیل شما می آورد.

  • پنچرگیری

این خدمت به معنای تعویض لاستیک‌های پنچر شده یا فرسوده خودرو است. پنچرگیرهای تیم امداد خودرو هیوندای اکسنت همگی همراه با تجهیزات کامل در محل حاضر می شوند و در صورت نیاز شما عزیزان، لاستیک زاپاس نیز به همراه خواهند داشت.

امداد خودرو کیا

  • تعویض باتری

این خدمت به معنای تعویض باتری‌های قدیمی یا خالی شده خودرو با باتری‌های جدید و شارژ شده است. شما میتوانید جهت امداد باتری شبانه روزی، با تیم امداد خودرو هیوندای اکسنت تماس بگیرید تا از خدمات ارسال و نصب رایگان باتری در محلتان بهره مند شوید.

برخلاف نظر برخی افراد، استفاده از خدمات امداد خودرو نشانه ضعف یا بلاتکلیفی نبوده، بلکه نشانه هوش و عقلانیت است. با استفاده از خدمات امداد خودرو هیوندای اکسنت، نه تنها زمان و هزینه‌تان را صرفه‌جوئی می‌کنید، بلکه از بروز حوادث ناگوار و خطرات بالقوه جلوگیری می‌کنید. همچنین با حفظ و نگه‌داری منظم خودرو، عمر آن را افزایش داده و کارآئی آن را بهبود می‌بخشید.

ما در راستای خدمت رسانی هرچه بیشتر به همشهریان گرامی در زمینه مسائل و مشکلات خودرو هیوندای، کارشناسان خود را موظف کرده ایم که بطور مداوم اطلاعات خود را در مورد خدمات خودرو، با علم روز خودرو بررسی کنند.

عاملیت مجاز 1190 مجهز به جدیدترین سیستم حمل و نقل خودرو می باشد و این امکان را برای شما فراهم می کند که در هیچ کجا از شهر تهران نگران بروز مشکل در خودرو خود نباشید و با خیال راحت رانندگی نمایید.

امداد خودرو هیوندای اکسنت عاملیت مجاز 1190 معتبرترین شرکت‌ امدادی خودروهای هیوندای در تمام مناطق شهر تهران زیر نظر اتحادیه امداد خودروی کشوری می باشد. از اهداف اصلی امداد خودرو هیوندای اکسنت عاملیت مجاز 1190، ارائه خدمات سریع و با کیفیت می باشد.

همکاران ما در عاملیت مجاز 1190 به صورت 24 ساعته و با قیمت اتحادیه آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشند.

امداد خودرو هیوندای اکسنت عاملیت مجاز 1190

داشتن مجوز معتبر چیزی است که تعداد اندکی از امداد خودروهای مختلف آن را دارند. این مجوز همان اجازه ارائه خدمات امدادی برای شما عزیزان است. مجموعه تعمیرگاهی عاملیت مجاز 1190  با داشتن مجوز معتبر بدون هیچ محدودیتی خدمات سیار مکانیکی و یدکشی را برای خودرو هیوندای شما انجام میدهد.

هنگام ارتباط با امداد خودرو هیوندا عاملیت مجاز 1190، از خدماتی مثل پشتیبانی خوب، گارانتی، یک تعمیرکار حرفه ای خودرو برای کاهش شانس انتقال خودرو به تعمیرگاه، صرفه جویی در وقت و هزینه و انجام خدمات در هر زمانی بهره مند شوید.

از دیگر خدمات امدادی خودرو هیوندای:

تعمیرگاه هیوندای

امداد خودرو هیوندای النترا

امداد خودرو هیوندای I10

امداد خودرو هیوندای I20

امداد خودرو هیوندای I30

امداد خودرو هیوندای I40

امداد خودرو هیوندای سوناتا

امداد خودرو هیوندای توسان

امداد خودرو هیوندای سانتافه

امداد خودرو هیوندای ix55

امداد خودرو هیوندای الانترا

امداد خودرو هیوندای آزرا

امداد خودرو هیوندای جنسیس

امداد خودرو هیوندای سنتنیال

امداد خودرو هیوندای آوانته

امداد خودرو هیوندای ولستر

آدرس: تهران، بزرگراه چمران، ورودی هتل استقلال، مجتمع خودرویی بلک استار، اتوکلینیک مجید عاملیت مجاز 1190

شماره تماس: 0912475575502188107147

2 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

دیگر خدمات ما

به دنبال خدمات صادقانه و قابل اعتماد هستید؟

بهترین عاملیت مجاز

شمال شهر تهران

امروز با کارشناسان ما تماس بگیرید و همین امروز خودرو خود را پذیرش کنید.

همین حالا با ما تماس بگیرید

02122819947

آدرس:تهران-هتل استقلال

تعمیرگاه مجاز هیوندا تویوتا 1190

اکنون با ما تماس بگیرید

02122819947 / 09124755755

پشتیبانی 24 ساعته

تماس با امداد خودرو