تعمیر گیربکس لکسوس

امداد خودرو لکسوس عاملیت مجاز 1190، در تعمیر گیربکس لکسوس تخصص دارد. اگر خودرو شما مشکلی در گیربکس دارد، اولین اقدامی که باید انجام دهید این است که خودرو خود را حرکت ندهید تا از صدمات بیشتر جلوگیری کنید و سپس با کارشناسان ما تماس بگیرد تا برای تعمیر گیربکس لکسوس شما را راهنمایی کنند.

 

تعمیر گیربکس لکسوس

گیربکس لکسوس مشابه با سایر بخش های خودرو  ممکن است دچار عیب و ایراداتی شود که با مراجعه به موقع به تعمیرگاه می توان از پیشروی این ایرادات جلوگیری کرد.

به عنوان مثال بروز صدا هنگام تعویض دنده یا سخت جابجا شدن دنده از جمله علائمی هستند که خرابی گیربکس را نشان می دهند و نباید به این علائم بی توجه باشید.

اگر شما هم صاحب خودروی لکسوس هستید و نگران آسیب دیدگی گیربکس خوذرو خود می باشید، در ادامه همراه ما باشید تا برای تعمیر گیربکس لکسوس شما را راهنمایی کنیم.

امداد خودرو لکسوس

گیربکس لکسوس از نوع  اتوماتیک است. گیربکس های اتوماتیک انتقال گشتاور موتور را از طریق جریان روغن به گیربکس و ساختار هیدروالکترومکانیکی آن پیش میبرد، بنابراین به دلیل ساختار پیچیده ای که نسبت به گیربکس های دنده ای دارد، مستلزم دقت و حساسیت بیشتری است. لذا با درک این موضوع می‌بایست موارد زیر را در نظر گرفت:

  • خطاهای گیربکس را جدی گرفته و در اولین فرصت برای تعمیر گیربکس لکسوس به تعمیرگاه تخصصی مراجعه کنید. ادامه رانندگی با گیربکس معیوب، باعث گسترش خرابی به سایر قطعات شده که در نتیجه هزینه و زمان تعمیرات آن را چندین برابر می‌کند.
  • روغن گیربکس لکسوس را در زمانبندی و کیلومتر تعیین شده تعویض کنید.
  • خودروهای لکسوس سیستم برق پیچیده‌‌تری نسبت به سایر خودروها دارند، بنابراین ترجیحا از وسایل برقی اضافه مانند چراغ زنون، آمپلی فایر، دزدگیر متفرقه و … استفاده نکنید.
  • مجموعه گیربکس لکسوس، سنسورها و مدارهای الکترونیکی حساسی دارد و موتورشویی برای آنها توصیه نمی‌شود.

وظیفه ی گیربکس لکسوس چیست؟

گیربکس لکسوس وظیفه ی انتقال گشتاور تولیدی موتور به چرخ ها را بر عهده دارد، که میتوان گفت بعد از موتور، از اصلی ترین اجزای خودرو به شمار میرود.

 

امداد خودرو هیوندای

 

برای جلوگیری از گسترده شدن مشکلات گیربکس لکسوس باید برخی نکات را رعایت کنید از جمله آنکه :

  • زمان تعویض روغن گیربکس لکسوس را به تعویق نیاندازید.
  • در صورت مشاهده هر گونه علائم نشان دهنده آسیب دیدگی گیربکس حتما به تعمیرگاه مراجعه نمایید.
  • برای طول عمر بیشتر گیربکس، رانندگی پرشتاب نداشته باشید.
  • پدال گاز را به نرمی فشار دهید و از ضربه جلوگیری کنید تا عمر گیربکس بیشتر شود.

 


 

بیشتر بخوانید: 3 مدل پرطرفدار لکسوس در ایران

 


نشانه های تعمیر گیربکس لکسوس

 

  • لغزش گیربکس لکسوس

اگر خودروی لکسوس شما بدون هیچ دلیلی در حال تعویض دنده است و موتور دائما صدای غیرمعمولی تولید می کند، ممکن است مشکل لیز خوردن گیبرکس را داشته باشید. این مشکل احتمالا به دلیل کم بودن مایع گیربکس لکسوس و در موارد حادتر، فرسوده شدن باندها یا چرخ دنده های انتقال است.

  • جابجایی خشن یا عدم پاسخگویی

ممکن است بعضی مواقع خودرو لکسوس شما از تعویض دنده امتناع کند یا به آرامی دنده عوض نمی کند. اگر زمان تعویض دنده صدای غیر معمولی می شنوید یا احساس می کنید به سختی دنده عوض می شود، ممکن است گیربکس لکسوس خراب باشد و در صورت تاخیر در شتاب یا حرکت نیز احتمالا خودرو لکسوس شما مشکل انتقال دارد.

  • نشت روغن گیربکس لکسوس

گیربکس سالم نباید نشتی داشته باشد و اگر یک لکه قرمز روشن یا تیره در زیر خودرو لکسوس خود مشاهده کردید، احتمالا گیربکس دچار نشتی شده است. همچنین رنگ مایع را هم باید بررسی کنید و اگر تیره یا سیاه بود، بدین معناست که دما بالاست و باید تعمیر گیربکس لکسوس خود را در اولویت قرار دهید.

  • صدای زوزه از گیربکس لکسوس

صدای زوزه از گیربکس به شما می گوید که تعمیر گیربکس لکسوس شما حتمی است و باید پیش از آنکه مشکل بزرگ تر شود و شما را به دردسر بیاندازد، برای تعویض قطعه آسیب دیده و یا تعمیر آن اقدام کنید.

 


 

بیشتر بخوانید: چگونه تعمیرگاه خوب پیدا کنیم؟

 


 

هزینه تعمیر گیربکس لکسوس

مهم ترین موضوعی که در تعیین هزینه تعمیر گیربکس لکسوس تاثیرگذار است، قطعاتی هستند که باید تعویض شوند و هر چه تعداد قطعات بیشتری نیاز به تعویض داشته باشند، هزینه تعمیرات نیز بالاتر خواهد رفت.

برای به حداقل رسیدن هزینه تعمیر گیربکس لکسوس، انتخاب تعمیرگاه مناسب بسیار مهم است زیرا تعمیرکاران حرفه ای تلاش می کنند که به جای تعویض قطعات، آنها را تعمیر کنند تا هزینه های کمتری را تقبل کنید.

 

امداد خودرو کیا

سوالات متداول تعمیر گیربکس اتوماتیک

 

  • آیا روغن گیربکس لکسوس هم مثل روغن موتور نیاز به تعویض دارد ؟

بلی. روغن گیربکس لکسوس نیز همانند روغن موتور و سایر روغن‌های مورد استفاده در خودرو لکسوس برای کیلومتر خاصی تولید و مورد استفاده قرار می گیرد، لذا نیازمند تعویض کامل می باشد.

  • سرویس‌های دوره‌ای تعمیر گیربکس لکسوس در چه زمانی انجام می پذیرد ؟

سرویس‌های دوره‌ای بنا به توصیه کمپانی سازنده وابسته به کارکرد کیلومتر یا زمان باید صورت گیرد. تعویض روغن، فیلتر و سرویس‌ های دوره‌ ای گیربکس لکسوس به رانندگی اصولی و آگاهی شما نسبی از عملکرد گیربکس دارد.

لازم به توضیح است که زمان توصیه شده برای تعویض روغن و سرویس‌ های دوره‌ ای گیربکس اتوماتیک بین 20000 کیلومتر تا 45000 کیلومتر میباشد.

یکی از عوامل تعیین زمان تعویض روغن و سرویس‌‌های دوره‌‌ای لکسوس ، شرایط رانندگی می‌باشد. برای مثال رانندگی در ترافیک باعث افزایش دمای روغن و کاهش عمر آن می شود. لذا توصیه ما به هموطنان تهرانی تعویض روغن گیربکس بین 20000 کیلومتر تا 30000 کیلومتر می باشد.

  • علت تقه زدن گیربکس لکسوس چیست ؟

علت اصلی تقه زدن گیربکس لکسوس می‌تواند ناشی از ایراد برقی باشد. همچنین میزان نبودن فشار روغن گیربکس که ناشی از ایراد اساسی گیربکس لکسوس است، از موارد مهم دیگر است. در بعضی موارد تقه زدن گیربکس لکسوس می‌تواند ناشی از خرابی و یا پارگی در دسته موتورهای گیربکس باشد.

  • چرا گیربکس لکسوس زوزه می‌کشد ؟

صدای زوزه گیربکس لکسوس معمولا ناشی از صدای فشار روغن و یا خرابی دنده‌ها، مجموعه دنده سیاره‌ای و دنده‌های دیفرانسیل می‌باشد.

  • علت گاز هرز خوردن گیربکس لکسوس چیست ؟

گاز هرز خوردن گیربکس لکسوس به علت کمبود روغن، نرسیدن روغن کافی پشت کاسه کلاچ‌ها، فرسودگی و مستهلک شدن صفحه کلاچ‌ها به وجود می‌آید.

  • خلاص شدن گیربکس لکسوس به چه معناست ؟

در خلاص شدن گیربکس موارد زیر دخیل هستند. بریدن دنده اویل پمپ – خراب شدن توربین – هرز شدن پلوس – خالی بودن گیربکس از روغن و یا معیوب شدن چرخ دنده‌های داخل گیربکس لکسوس

  • علت گیر کردن دنده در حالت پارک چیست ؟

گیر کردن دنده در حالت پارک شامل مواردی است از جمله: نبود برق در سیستم پارک یا خالی بودن باطری خودرو، خرابی استاپ زیر پدال ترمز، شکستن اهرم تعویض دنده از داخل گیربکس لکسوس و یا خرابی در سلکتور

  • لرزش خودرو هنگام حرکت ناشی از چیست ؟

لرزش خودرو لکسوس شامل مواردی است از جمله: خرابی در دسته موتور، بکسباد کردن (هرز چرخیدن) صفحه کلاچ‌ها، خرابی پلوس

 

 

امداد خودرو لکسوس

 

امداد خودرو لکسوس عاملیت مجاز 1190

برای تعمیر گیربکس لکسوس، تعمیرگاه تخصصی لکسوس و امداد خودرو لکسوس عاملیت مجاز 1190 می تواند انتخابی مطمئن و مقرون به صرفه برای شما باشد. در این مجموعه، تعمیرکارانی ماهر و کاربلد حضور دارند و مشکل پیش آمده برای گیربکس خودروی لکسوس شما را در کمترین زمان تشخیص می دهند و پس از اعلام هزینه های تعویض و تعمیر، تعمیر خودرو لکسوس شما را آغاز خواهند کرد. آدرس و شماره تماس تعمیرگاه تخصصی لکسوس عاملیت مجاز 1190  را می توانید در انتهای این مطلب مشاهده کنید و پس از بهره مندی از مشاوره تلفنی، برای حضور در تعمیرگاه اقدام نمایید.

 

از تعمیرگاه خودرو عاملیت مجاز 1190 بیشتر بدانید:

امداد خودرو هیوندای

امداد خودرو تویوتا

امداد خودرو لکسوس

امداد خودرو کیا

امداد خودرو جک

امداد خودرو بنز

امداد خودرو هایما

امداد خودرو سانگ یانگ

امداد خودرو چانگان

امداد خودرو پورشه

امداد خودرو بی ام و

امداد خودرو بی وای دی

امداد خودرو لاماری

تعمیرگاه هیوندای

تعمیرگاه لکسوس

آدرس: تهران، بزرگراه چمران، ورودی هتل استقلال، مجتمع خودرویی بلک استار، اتوکلینیک مجید عاملیت مجاز 1190

شماره تماس: 09124755755 – 02188107147

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

دیگر خدمات ما

به دنبال خدمات صادقانه و قابل اعتماد هستید؟

بهترین عاملیت مجاز

شمال شهر تهران

امروز با کارشناسان ما تماس بگیرید و همین امروز خودرو خود را پذیرش کنید.

همین حالا با ما تماس بگیرید

02122819947

آدرس:تهران-هتل استقلال

تعمیرگاه مجاز هیوندا تویوتا 1190

اکنون با ما تماس بگیرید

02122819947 / 09124755755

پشتیبانی 24 ساعته

تماس با امداد خودرو